REKLAMACE
Vypište prosím poctivě formulář a uveďte co nejvíce údajů, ať víme, jak vám nejlépe pomoci .
Ještě než s námi začnete řešit reklamaci, raději nám zavolejte pro konzultaci, protože v případě neoprávněné reklamace vám budeme účtovat každý marný výjezd za 1500,- Kč.
ALTAMORE s.r.o.
e zapsána v obchodním rejstříku, vedeného Krajským soudem v Brně
oddíl C, vložka 81081
náměstí Republiky 725/15
614 00 Brno
IČ: 02359472
DIČ: CZ02359472
Telefon
(+420) 517070016; (+420) 773155755
Co udělat před návštěvou servisu
Zařízení odpojte od vody (zavřít mosazný nebo plastový bypass), odpojte je také od elektrického proudu (vydělat adaptér ze zásuvky) a počkejte na servisního technika. Pokud je to nutné, zdokumentujte současný stav zařízení (nejlépe vyfotit). Zařízením již nemanipulujte.
Informace pro vás
V případě zásahů do funkčnosti zařízení ze strany 3.osoby (klientem nebo jiné firmy), berte na vědomí, že reklamace nemusí být uznána. Právo na reklamační řízení máte právo podpořit úředními doklady. Do 24 hodin budete kontaktováni a bude zahájeno reklamační řízení, které se řídí platnými předpisy Zákona č. 634/1992 Sb. na ochranu spotřebitele.
Mimosoudní řešení sporů
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “