REKLAMACE

Vypište prosím poctivě formulář a uveďte co nejvíce údajů, ať víme, jak vám nejlépe pomoci 

Po vyplnění jakéhokoliv našeho formuláře Vám přijde e-mail s potvrzovacím odkazem, který se týká kompletní ochrany a zpracování osobních údajů, které nám poskytujete. Podle nových pravidel na ochranu osobních údajů GDPR, která jsou (budou) v platnosti od 25.5.2018 musíte tento email potvrdit,

pokud jej nepotvrdíte, nikdy od nás nedostanete žádnou odpověď , protože se nikdy nedozvíme, že jste nám psali. Jestli jej nenajdete ve své schránce, podívejte se do nevyžádané pošty.

Nepotvrzený vyplněný formulář nám nebude nikdy doručen.

Byl prováděn servis?*
Vyberte, co požadujete:*
Odesláním formuláře souhlasíte, že Vás můžeme kontaktovat za účelem servisu našich zařízení a můžeme zpracovávat vaši e-mailovou adresu a jméno a to po dobu 10 let. E-maily posíláme 1x za 3 roky a v každém z nich se můžete odhlásit. Přečtěte si naše kompletní zásady zpracování osobních údajů

ALTAMORE s.r.o.

je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného Krajským soudem v Brně
oddíl C, vložka 81081

náměstí Republiky 725/15
614 00 Brno

IČ: 02359472
DIČ: CZ02359472

E-mail

Telefon

(+420) 517070016; (+420) 773155755

Co udělejte před návštěvou servisního technika

Zařízení odpojte od vody (zavřít mosazný nebo plastový bypass),  odpojte je také od elektrického proudu (vydělat adaptér ze zásuvky) a počkejte na servisního technika. Pokud je to nutné, zdokumentujte současný stav zařízení (nejlépe vyfotit).

Zařízením již nemanipulujte.

Informace pro Vás

V případě zásahů do funkčnosti zařízení ze strany 3.osoby (klientem nebo jiné firmy), berte na vědomí, že reklamace nemusí být uznána. Právo na reklamační řízení máte právo podpořit úředními doklady. Do 24 hodin budete kontaktováni a bude zahájeno reklamační řízení, které se řídí platnými předpisy Zákona č. 634/1992 Sb. na ochranu spotřebitele.